Christopher Richard Wynne Nevinson: Returning to the Trenches, 1916

La chimera

Είχα καιρό να γράψω σε αυτόν εδώ τον τόπο. Ένας αληθινός πόλεμος κι ένας ακόμη πιο αληθινός θάνατος απορρόφησαν κάμποση από τη δημιουργική μου διάθεση. Κάποτε, σε στιγμές διαύγειας ή ανάπαυλας με καταλάμβαναν ιδέες που σημείωνα για μελλοντικά γραπτά. Όλα μου τα σχέδια όμως παρέμεναν πρόχειρα, αδούλευτα, μισογραμμένα. Κάποια είναι πλέον και ανεπίκαιρα γύρω μου κι εντός μου... Ας πούμε πως απλά μέτραγα τον χρόνο του πένθους μου με ότι είχα εύκαιρο.


Andrea Ponsi's Solar Image Clock http://andreaponsi.it/home_content.html


TEMPORA METIMUR
SONITU UMBRA
PULVERE ET UNDA
NAM SONUS ET LACRIMA
FULVE ET UMBRA SUMUS

Μετρούμε τις ώρες/ 
με τον ήχο με την σκιά/ 
με τη σκόνη και το κύμα/ 
γιατί οι ίδιοι είμαστε από σκόνη και σκιά/ 
και θόρυβο και δάκρυα και τίποτε άλλο.

Επιγραφή σε ηλιακό ρολόι.

Sebastiano Vassali: La chimera (Η χίμαιρα). Εκδόσεις Σ.Ι.Ζαχαρόπουλος