Christopher Richard Wynne Nevinson: Returning to the Trenches, 1916

Cartes postales από τα ταξίδια του Νίκου Καββαδία





Το εξώφυλλο της πρώτης έκδοσης του
Μαραμπού το 1933



Η αγάπη μου για τον Νίκο Καββαδία και την ποίησή του είναι παλιά. 

Πριν από μερικά χρόνια, όταν έκανα μια ομιλία στην HOPE in GA για τα εκατό χρόνια από τη γέννησή του, μου ήρθε η ιδέα να αναπαραστήσω τα ποιητικά του ταξίδια. 


Φαντάστηκα πως θα ήταν, αν μου έστελνε ταχυδρομικές κάρτες από τα λιμάνια που περιγράφει στα ποιήματά του. 


Ο Καββαδίας ξεκίνησε να ταξιδεύει το 1929. Πήρα λοιπόν, τα λιμάνια της συλλογής Μαραμπού με τη σειρά κι έφτιαξα μια συλλογή από cartes postales της εποχής. Μου πήρε αρκετούς μήνες η συλλογή τους, η διασταύρωση πληροφοριών και η προετοιμασία των σχολίων. Έτσι ταξίδεψα κι εγώ μαζί του. Χάρηκα τον κόπο μου, πλούτισα πολύ σε γνώσεις και ξαναδιάβασα πολύ Καββαδία. 


Είναι καλοδεχούμενα τα σχόλια και ιδέες σας. Καλά ταξίδια. 

Η σειρά των αναρτήσεων είναι:


Cartes postales από τα ταξίδια του Νίκου Καββαδία

(Μαραμπού ΙΙ) http://lexeis-skepseis-ki-alla.blogspot.gr/2012/04/cartes-postales.html